....... גלול מטה לקריאת פוסטים ישנים יותר ....... תגובות שלך, אפילו קצרות, תתקבלנה בברכה ותשמחנה אותי

יום שלישי, 11 בספטמבר 2012

Eastern Time Zone

התמונה היחידה שצילמתי היום. ניידת במארב לנהגים מהירים (פלימוט מודל 51. $4,500 והיא שלכם).
גם היום היתה זו תנועה מנהלתית ממלון למלון לאורך 296 מייל. כשרכבתי בטנסי מזרחה לכיוון הרי הסמוקי, היעד הבא שלי למחר, קיבלתי תזכורת נוספת שזה עומד להסתיים. טנסי היא אחת המדינות כאן שמתנהלת על פי שני שעונים. חלקה המערבי עפ"י שעון המרכז (Central Time Zone) וחלקה המזרחי עפ"י שעון המזרח (Eastern Time Zone). באמצע היום, בעודי נע מזרחה על I-40 מופיע לו שלט מאיר עיניים המודיע שמנקודה זו ואילך הזמן הוא זמן המזרח. אותו זמן של ניו יורק למשל, אותה עזבתי בתחילת המסע (וגם המשא) לפני 43 יום. נראה לי שזה היה לפני עידן ועידנים. כן, כן, זה מאוד מוחשי ואפילו מרגש לחשוב שאוטוטו אני עומד לסיים. טוב נשאיר את פרץ הרגשות להזדמנות אחרת. גם היום היה יום נאה, קלאסי לרכיבה בכל מובן, ונראה לי שאקורד הסיום מהבחינה הזו עומד להיות מוצלח. הינה התחזית לארבעת הימים הבאים, ארבעת הימים הנותרים במקומות בהתאם למסלול:
מחר יום רביעי, 29 צלסיוס, בהיר עד מעונן חלקית.
יום חמישי, 27 צלסיוס, בהיר.
יום שישי, 27 צלסיוס, מעונן חלקית, סיכוי של 10% לגשם.
שבת, 24 צלסיוס, מעונן חלקית.
יכול להיות יותר טוב מזה?

11.9.2012

תגובה 1:

  1. כן, נושא השעונים יכול לבלבל אותך.
    רכבתי פעם בעיירה (Wendover) שהחליפה מדינה (יוטה-נואדה) ואיזור זמן (מערב-מרכז) באמצע הרחוב הראשי! יש שם קו לרוחב הכביש שמסמן את המעבר.
    תוך כדי רכיבה הרהרתי לפי איזו שעה הילדים מתחילים את הלימודים בבוקר...

    השבמחק